Kontrola prestatzeko ariketa esanguratsuak:
- Oinarrizko geometria. Puntu bat (rPx, rPy). Zuzen bat (rMalda, rDesplazamendua). Zirkunferentzia bat (rZx, rZy, rR). Parabola bat (rA, rB, rC). Adibidez:
- 3. astea | triangeluaren azalera ariketa
- 5. astea | Newton-en metodoa bigarren graduko edozein parabolarekin ariketa
- 7. astea | triangelu baten zirkunzentroa ariketa
- Iterazioen kopurua ezaguna da:
- 5. astea | batukari bat kalkulatzen ariketaren lehen adibidea for-to-do kontrol-egitura baten bitartez programatzen da
- 5. astea | biderkari bat kalkulatzen ariketaren lehen adibidea for-to-do kontrol-egitura baten bitartez programatzen da
- Iterazioen kopurua ezezaguna da:
- 5. astea | batukari bat kalkulatzen ariketaren bigarren adibidea ezin daiteke programatu for-to-do kontrol-egitura baten bitartez
- 5. astea | biderkari bat kalkulatzen ariketaren bigarren adibidea ezin daiteke programatu for-to-do kontrol-egitura baten bitartez
- 7. astea | Taylor azpiprogramaz (angelu txikiekin) ariketa batukari bat da repeat-until kontrol-egitura baten bitartez programatzen dena eta batugai bakoitzak beste prozesu errepikakor bat behar du
- for-to-do bat, beste for-to-do baten barruan:
- 4. astea | FOR-DO bat beste FOR-DO baten barruan ariketa (adibide hau asko errazten da funtzioak erabiltzen direnean)
- 4. astea | FOR-DO: irudi geometrikoak marrazten ariketak (azkena izan ezik)
- Iterazio bateko emaitza, hurrengo iterazioaren datua da:
- 5. astea | Newton-en metodoa, erro karratua eta erro kuboa ariketan prozesu errepikakor bat behar da, iterazio batean lortzen dena jarraian datorren iterazioan erabiltzen da emaitza hobea lortzeko
- 6. astea | Fibonacciren zenbakiak azpiprogramaz ariketan funtzio bat eta prozedura bat erabiltzen dira, Fibonacci zenbaki bat aurreko bi zenbakien batura da
- 1. kontrola | Errusiar Biderketaren Metodoa ariketan, zazpi iterazio izango direla dakigunez for-to-do bat erabiltzea komeni da. Datorren kontrolerako, batez ere, bigarren bertsioa begiratu (azpiprogramak dituena)
- Karaktereak eta menuak:
- 4. astea | FOR-DO: irudi geometrikoak marrazten ariketak (azkena izan ezik)
- 6. astea | zenbaki edo letra sorta baten maximoa ariketak
- 6. astea | letrarik hurbilena ariketa
- 8. astea | menu bat azpiprogramekin ariketan prozesu errepikakor bat exekutatzen da erabiltzaileak irtetea erabaki arte
- Karaktere-kateak, kate bakarra prozesatu eta kate baten hasieraketa. Adibidez:
- 8. astea | zero posizioa ariketa, kate baten 0 posizion zer gordetzen da?
- 8. astea | katean toki nahikorik ez ariketa, katean beste azpikate bat txertatu
- 8. astea | kate baten hasieraketa ariketa
- 8. astea | zenbait noten batezbesteko aritmetikoa ariketa
- 8. astea | esaldiaren hitzak ariketa
- Karaktere-kateak, hainbat kate prozesatzen duen programa (zenbaki bat adierazten duen katea). Adibidez:
- 8. astea | zenbakiak teklatuz irakurtzen ariketa, zenbaki bat kate bezala teklatuz irakurri
- 8. astea | izena eta zenbakia (3 kate) ariketa; hiru aldiz errepikatuz, izen baten ostean dagoen zenbakia eskuratu
- 8. astea | kateen adibideak artikuluan jaso diren adibide batzuetan, kateek barneratzen dituzten zenbakiak eskuratu ondoren batezbestekoa aritmetikoa kalkulatzen da:
BiNotenBatezbestekoa.pas
programa (kateen kopurua beti bi)BiNotenBatezbestekoAritmetikoa.pas
programa (kateen kopurua beti bi)HainbatNotenBatezbestekoa.pas
programa (kateen kopurua aldakorra)HainbatNotenBatezbestekoa_DatuakKontrolatuz.pas
programa ulertu besterik ez- Arrayrik ez da galdetuko
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.