Proiektua bi azterketa-enuntziatuetan oinarritzen da:
- Azterketa bat, eredu bat (Proiektua: 2023ko maiatzeko programa)
- Azterketa bat, beste eredu bat (Proiektua: 2023ko uztaileko programa)
Hauxe da proiektuaren planteamendua:
- datu_mota izeneko unitatea ezaguna da (dagokion datu_mota.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean datu_mota.ppw fitxategia sortuko da
- maiatza izeneko unitatea ezaguna da (dagokion maiatza.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean maiatza.ow eta maiatza.ppw fitxategiak sortuko dira
- uztaila izeneko unitatea ezaguna da (dagokion uztaila.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean uztaila.ow eta uztaila.ppw fitxategiak sortuko dira
- Proiektua_32_2.pas bezero-programa (aurreko unitate guztiekin batera karpeta berean kokatu, adibidearekin jarraituz C:\Proiektua karpetan). Programa hau konpilatzean Proiektua_32_2.exe fitxategia sortuko da
Fitxategien izenak eta bideak
Programen fitxategien kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan gordeko dira:
- datu_mota.pas
- maiatza.pas
- uztaila.pas
- Proiektua_32_2.pas
Programen konpilatuen kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan sortuko dira:
- datu_mota.ppw
- maiatza.ppw
- uztaila.ppw
- maiatza.ow
- uztaila.ow
- Proiektua_32_2.exe
Datuen fitxategien kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan sortuko dira:
- KROMOAK.DAT datu-fitxategia DatuFitxategiaSortu.pas programari esker lortzen da
- JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia eman egiten da
Nahi izanez gero datu-fitxategiak beste karpeta batean egon daitezke, adibidez C:\Datuak izeneko karpetan.
Jarraian deskribatuko da datu_mota unitateak partekatzen duena. Hauek dira datu_mota unitateak definiturik dituen konstanteak eta datu-motak:
{---------------------------------------------------------------------------}
UNIT datu_mota;
INTERFACE
uses
crt;
const
iMAX = 340;
sBIDEA = 'C:\Proiektua\';
type
integer = smallint; (* INTEGER-entzat 2 byte erabiltzera behartzen da *)
tsKate25 = string[25]; // maiatza eta uztaileko azterketa
tsKate199 = string[199]; // maiatza eta uztaileko azterketa
trdBalioak = record // maiatza eta uztaileko azterketa
iDefentsan,
iKontrolean,
iErasoan,
iGuztira: integer;
end;
trdKromoa = record // maiatza eta uztaileko azterketa
iZenbakia : integer;
sIzena : tsKate25;
sTokia,
sTaldea : tsKate25;
rdBalioak : trdBalioak;
iZenbatAle: integer;
end;
tfrdBilduma = file of trdKromoa; // maiatza eta uztaileko azterketa
taiBilduma = array[1..iMAX] of integer; // maiatzeko azterketa
trdJokalaria = record // uztaileko azterketa
sIzena : tsKate25;
sTokia : tsKate25;
boHartuta: boolean;
end;
tardJokalariak = array[1..iMAX] of trdJokalaria; // uztaileko azterketa
tardNireTaldea = array[1..11] of trdJokalaria; // uztaileko azterketa
IMPLEMENTATION
(* hutsik *)
END.
{---------------------------------------------------------------------------}
Dakigunez maiatza unitatea oso-osorik ematen da. Jarraian deskribatuko da maiatza unitateak partekatzen duena, hots, maiatza unitatearen interfazea. Hauek dira maiatza unitateak definiturik eta garaturik dituen azpiprogramak (bere datu-motak datu_mota unitatean zehaztuta daude):
{---------------------------------------------------------------------------}
INTERFACE
uses datu_mota;
// maiatzeko eta uztaileko azterketako prozedura
procedure JokalariaBilatu(sFitxIzen:tsKate199; sJokalaria:tsKate25; var rdKromoBat:trdKromoa);
// maiatzeko azterketako azpiprogramak
procedure BildumarenFitxategiaIkusi(sFitxIzenBilduma: tsKate199);
function fniZenbatKromo(sFitxIzen:tsKate199): integer;
procedure FitxategikoDatuakArrayra(sFitxIzen:tsKate199; var aiBilduma:taiBilduma; var iLuzera: integer);
procedure TaulaBezalaErakutsi(const rdKromoBat:trdKromoa);
procedure KromoBatErakutsi(const rdKromoBat:trdKromoa);
procedure BildumaErakutsi(sFitxIzen:tsKate199);
procedure FaltaDirenakZerrendatu(const aiBilduma:taiBilduma; iLuzera: integer);
procedure KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen:tsKate199; iZbk:integer);
function fnsIzenaLortu(sFitxIzen:tsKate199; iZbk:integer): tsKate25;
procedure EguneratuAleakFitxategianArraytik(sFitxIzen:tsKate199; const aiBilduma:taiBilduma);
{---------------------------------------------------------------------------}
Jarraian deskribatuko da uztaila unitateak partekatzen duena. Hauek dira uzaila unitateak definiturik eta garaturik dituen azpiprogramak (bere datu-motak datu_mota unitatean zehaztuta daude, eta JokalariaBilatu prozedura maiatza unitatean garaturik dago):
{---------------------------------------------------------------------------}
INTERFACE
uses datu_mota, maiatza;
// uztaileko azterketako azpiprogramak
function fncKonfigurazioaHautatu: char;
procedure FitxategikoDatuBatzukArrayBatera( sFitxIzen: tsKate199;
sPostuaZelaian: tsKate25;
var ardJokalariak: tardJokalariak;
var iLuzera: integer);
procedure JokalarienArrayBatIkusi(const ardJokalariak:tardJokalariak; iLuzera: integer);
procedure TaldeaIkusi(const ardNireTaldea: tardNireTaldea);
procedure JokalariBatAukeratu( var ardJokalariak: tardJokalariak;
iLuzJokalariak: integer;
var ardNireTaldea: tardNireTaldea;
var iLuzNireTaldea: integer;
iZenbat: integer);
procedure TaulaModuanErakutsi(const rdKromoBat:trdKromoa);
procedure TaldearenDatuakPantailaratu( sFitxIzen: tsKate199;
const ardNireTaldea: tardNireTaldea);
{---------------------------------------------------------------------------}
Proiektua_32_2 bezero-programaren oinarria 2022-23 ikasturteko maiatzan eta uztailan jarritako azterketetan dago. Esan daiteke Proiektua_32_2 bezero-programak 3 zati dituela:
- Iazko ohiko deialdian, 2022-23 ikasturtean, jarritako azterketari dagokion kodea (menuaren A., B., C., D., E. eta F. aukerak)
- Iazko ez-ohiko deialdian, 2022-23 ikasturtean, jarritako azterketari dagokion kodea (menuaren G., H. eta I. aukerak)
- Ikasleek egin beharreko lana (menuaren J. eta K. aukerak)
Hauxe da Proiektua_32_2 bezero-programaren kodea (kolorei garrantzirik ez eman):
{ JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia edo KROMOAK.DAT datu-fitxategia erabil daiteke }
{ lehen bildumak 340 kromo ditu eta bigarren bildumak 21 kromo (edo 30 edo 39). }
{ JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia aldez aurretik sorturik dago eta emanten da. }
{ KROMOAK.DAT lortzeko aldiz DatuFitxategiaSortu.pas programa erabili behar da. }
program Proiektua_32_2;
uses
datu_mota, maiatza, uztaila, crt, sysutils;
(* Programak honek behar dituen datu-motak eta konstanteak datu_mota.pas
izeneko unitatearen interfazean definiturik daude. *)
(* Programa honek behar dituen azpiprogramak maiatza.pas unitatean eta
uztaila.pas unitatean garaturik daude (interfazetan agertzen dira). *)
{------------------MENUA-------------------------------------------------------}
function fncMenua: char;
var
cHautapena: char;
begin
clrscr;
writeln('=============================================================================');
writeln('| MENUA |');
writeln('=============================================================================');
write('| ');
textcolor(Yellow);
write('A. Kromo guztien informazioa erakutsi');
textcolor(LightGray);
writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Yellow);
write('B. Falta diren kromoak zerrendatu');
textcolor(LightGray);
writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Yellow);
write('C. Kromo bat sartu');
textcolor(LightGray);
writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Yellow);
write('D. Kromo bat trukatu');
textcolor(LightGray);
writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Yellow);
write('E. Jokalari baten informazioa erakutsi');
textcolor(LightGray);
writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Yellow);
write('F. Ale kopuruekin fitxategia eguneratu');
textcolor(LightGray);
writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |');
writeln('|---------------------------------------------------------------------------|');
write('| ');
textcolor(Cyan);
write('G. 4 toki-arrayak sortu eta ikusi');
textcolor(LightGray);
writeln(' (UZTAILEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Cyan);
write('H. Taldearen konfigurazioa hautatu');
textcolor(LightGray);
writeln(' (UZTAILEKO AZTERKETA) |');
write('| ');
textcolor(Cyan);
write('I. Taldea osatu eta bere puntuazioa kalkulatu');
textcolor(LightGray);
writeln(' (UZTAILEKO AZTERKETA) |');
writeln('|---------------------------------------------------------------------------|');
write('| ');
textcolor(LightRed);
write('J. Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu');
textcolor(LightGray);
writeln(' |');
write('| ');
textcolor(LightRed);
write('K. Lau fitxategi sortu: atezainak, atzelariak, erdilariak, aurrelariak');
textcolor(LightGray);
writeln(' |');
writeln('|---------------------------------------------------------------------------|');
writeln('| L. Amaitu |');
writeln('=============================================================================');
repeat
write('Zure aukera: ':20);
cHautapena := readkey;
cHautapena := upcase(cHautapena);
writeln(cHautapena);
until (cHautapena >= 'A') and (cHautapena <= 'L');
fncMenua := cHautapena;
end;
{==================PROGRAMA NAGUSIAREN ALADAGIAK===============================}
var
sFitxIzen : tsKate199; // maiatzeko azterketa eta uztaileko azterketa
aiBilduma : taiBilduma; // maiatzeko azterketa
iLuzera : integer; // maiatzeko azterketa
cAukera : char; // maiatzeko azterketa
cJarraitu : char; // maiatzeko azterketa
iZbk : integer; // maiatzeko azterketa
iZbkJaso : integer; // maiatzeko azterketa
iZbkEman : integer; // maiatzeko azterketa
sJokalaria: tsKate25; // maiatzeko azterketa
rdKromoBat: trdKromoa; // maiatzeko azterketa
boTokiArrayakSortuta : boolean; // uztaileko azterketa
boTaldearenKonfigurazioaHautatuta: boolean; // uztaileko azterketa
ardAtezainak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa
ardAtzelariak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa
ardErdilariak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa
ardAurrelariak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa
iLuzAtezainak : integer; // uztaileko azterketa
iLuzAtzelariak : integer; // uztaileko azterketa
iLuzErdilariak : integer; // uztaileko azterketa
iLuzAurrelariak : integer; // uztaileko azterketa
iNireAtzelariak : integer; // uztaileko azterketa
iNireErdilariak : integer; // uztaileko azterketa
iNireAurrelariak: integer; // uztaileko azterketa
ardNireTaldea : tardNireTaldea; // uztaileko azterketa
iLuzNireTaldea : integer; // uztaileko azterketa
{==================PROGRAMA NAGUSIA============================================}
begin
clrscr;
writeln('Bildumaren datu-fitxategiaren izena "KROMOAK.DAT" edo "JOKALARIAK.DAT" izan');
writeln('daiteke, beste fitxategiekin batera "C:\Proiektua" karpetan aurkituko da.');
writeln;
write('Bildumaren fitxategiaren izena eman ("KROMOAK" edo "JOKALARIAK"): ');
readln(sFitxIzen);
sFitxIzen := sBIDEA + sFitxIzen + '.DAT';
if not fileexists(sFitxIzen) then
begin
writeln('ERROREA!!! "', sFitxIzen, '" izeneko fitxategirik ez da.');
writeln;
write('EDOZEIN tekla sakatu programatik irteteko... ');
repeat until keypressed;
end
else
begin
writeln;
BildumarenFitxategiaIkusi(sFitxIzen);
writeln;
writeln('Bilduma osoaren kromo kopurua: ', fniZenbatKromo(sFitxIzen));
writeln;
writeln('Programaren exekuzioa hasteko RETURN sakatu...');
readln;
boTokiArrayakSortuta := FALSE;
boTaldearenKonfigurazioaHautatuta := FALSE;
FitxategikoDatuakArrayra(sFitxIzen, aiBilduma, iLuzera);
repeat
cAukera := fncMenua;
case cAukera of
'A': BildumaErakutsi(sFitxIzen);
'B': FaltaDirenakZerrendatu(aiBilduma, iLuzera);
'C': begin
repeat
writeln;
write('Kromoaren zenbakia (1 eta ', iLuzera, ' artekoa): ');
readln(iZbk);
until (iZbk >= 1) and (iZbk <= iLuzera);
if aiBilduma[iZbk] = 0 then
begin
writeln(fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbk), ' jokalaria lortu dugu!!!');
writeln('Kromo berria delako datu hauek behar ditugu:');
KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen, iZbk);
aiBilduma[iZbk] := 1;
end
else
begin
writeln(fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbk), ' jokalariaren beste ale bat gehiago!!!');
aiBilduma[iZbk] := aiBilduma[iZbk] +1;
end;
end;
'D': begin
writeln;
repeat
write('Hartzen duzun kromoaren zenbakia (1 eta ', iLuzera, ' artekoa): ');
readln(iZbkJaso);
until (iZbkJaso >= 1) and (iZbkJaso <= iLuzera);
repeat
write('Emaiten duzun kromoaren zenbakia (1 eta ', iLuzera, ' artekoa): ');
readln(iZbkEman);
until (iZbkEman >= 1) and (iZbkEman <= iLuzera);
case aiBilduma[iZbkEman] of
0: writeln('ERROREA!!! Kromo hori ez daukazu');
1: begin
writeln(fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbkEman), ' jokalariaren kromoa trukatzera zoaz.');
write('Kromo horren ale bakarra daukazu. Trukatu nahi duzu? (B/E) ');
readln(cJarraitu);
if upcase(cJarraitu)='B' then
begin
aiBilduma[iZbkEman] := aiBilduma[iZbkEman] -1;
if aiBilduma[iZbkJaso] = 0 then (* kromo berria da *)
begin
writeln('Trukaketari esker ', fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbkJaso), ' jokalaria lortu dugu!!!');
KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen, iZbkJaso);
aiBilduma[iZbkJaso] := 1;
end
else
aiBilduma[iZbkJaso] := aiBilduma[iZbkJaso] +1;
end;
end;
else { case }
begin
aiBilduma[iZbkEman] := aiBilduma[iZbkEman] -1;
if aiBilduma[iZbkJaso] = 0 then (* kromo berria da *)
begin
writeln('Trukaketari esker ', fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbkJaso), ' jokalaria lortu dugu!!!');
KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen, iZbkJaso);
aiBilduma[iZbkJaso] := 1;
end
else
aiBilduma[iZbkJaso] := aiBilduma[iZbkJaso] +1;
end;
end;
end;
'E': begin
writeln;
write('Pantailaratuko den jokalariaren izena: ');
readln(sJokalaria);
writeln;
JokalariaBilatu(sFitxIzen, sJokalaria, rdKromoBat);
if rdKromoBat.iZenbakia <> -1 then
KromoBatErakutsi(rdKromoBat)
else
writeln('ERROREA!! "', sJokalaria, '" ez da aurkitu');
end;
'F': begin
clrscr;
writeln('Arraytik eguneratu baino lehen, bildumaren egoera hauxe da:');
BildumaErakutsi(sFitxIzen);
EguneratuAleakFitxategianArraytik(sFitxIzen, aiBilduma);
writeln;
writeln;
writeln('Aleak eguneratu ondoren, bildumaren egoera berria hauxe da:');
BildumaErakutsi(sFitxIzen);
end;
'G': begin
clrscr;
boTokiArrayakSortuta := TRUE;
writeln;
writeln;
textcolor(Cyan);
writeln('1. URRATSA: LAU ARRAYAK BETE ETA IKUSI');
writeln('======================================');
textcolor(LightGray);
writeln;
FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Atezaina', ardAtezainak, iLuzAtezainak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardAtezainak, iLuzAtezainak);
FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Atzelaria', ardAtzelariak, iLuzAtzelariak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardAtzelariak, iLuzAtzelariak);
FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Erdilaria', ardErdilariak, iLuzErdilariak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardErdilariak, iLuzErdilariak);
FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Aurrelaria', ardAurrelariak, iLuzAurrelariak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardAurrelariak, iLuzAurrelariak);
end;
'H': begin
clrscr;
if not boTokiArrayakSortuta then
begin
write('Toki-arrayrik ez dago, menuaren ');
textcolor(Cyan);
write('G.');
textcolor(LightGray);
writeln(' aukera hautatu beharra dago');
end
else
begin
boTaldearenKonfigurazioaHautatuta := TRUE;
writeln;
writeln;
textcolor(Cyan);
writeln('2. URRATSA: TALDEAREN KONFIGURAZIOA ERABAKIZ TALDEA OSA DAITEKEEN FROGATU');
writeln('=========================================================================');
textcolor(LightGray);
writeln;
writeln('Zure taldeak zer estrategia erabiliko du? Konfigurazioa bat hautatu');
cAukera := fncKonfigurazioaHautatu;
case cAukera of
'A': begin
iNireAtzelariak := 4;
iNireErdilariak := 4;
iNireAurrelariak := 2;
end;
'B': begin
iNireAtzelariak := 4;
iNireErdilariak := 5;
iNireAurrelariak := 1;
end;
'C': begin
iNireAtzelariak := 4;
iNireErdilariak := 3;
iNireAurrelariak := 3;
end;
'D': begin
iNireAtzelariak := 3;
iNireErdilariak := 4;
iNireAurrelariak := 3;
end;
end; { case }
writeln;
write(iNireAtzelariak, '-', iNireErdilariak, '-', iNireAurrelariak, ' konfigurazioa duen taldea ikusteko, menuaren ');
textcolor(Cyan);
write('I.');
textcolor(LightGray);
writeln(' aukera hautatu');
end; { else }
end;
'I': begin
clrscr;
if not boTaldearenKonfigurazioaHautatuta then
begin
write('Konfigurazio ezagunik ez dago, menuaren ');
textcolor(Cyan);
write('H.');
textcolor(LightGray);
writeln(' aukera hautatu beharra dago');
end
else
begin
if (iLuzAtezainak >= 1) and
(iLuzAtzelariak >= iNireAtzelariak) and
(iLuzErdilariak >= iNireErdilariak) and
(iLuzAurrelariak >= iNireAurrelariak) then
begin
writeln;
writeln;
textcolor(Cyan);
writeln('3. ETA 4. URRATSAK: TALDEA OSATU, ERAKUTSI ETA BALIOA ZENBATU');
writeln('=============================================================');
textcolor(LightGray);
writeln;
iLuzNireTaldea := 0;
writeln('------------------------------------------');
JokalariBatAukeratu(ardAtezainak, iLuzAtezainak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, 1);
writeln('------------------------------------------');
JokalariBatAukeratu(ardAtzelariak, iLuzAtzelariak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, iNireAtzelariak);
writeln('------------------------------------------');
JokalariBatAukeratu(ardErdilariak, iLuzErdilariak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, iNireErdilariak);
writeln('------------------------------------------');
JokalariBatAukeratu(ardAurrelariak, iLuzAurrelariak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, iNireAurrelariak);
writeln('------------------------------------------');
writeln;
JokalarienArrayBatIkusi(ardAtezainak, iLuzAtezainak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardAtzelariak, iLuzAtzelariak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardErdilariak, iLuzErdilariak);
JokalarienArrayBatIkusi(ardAurrelariak, iLuzAurrelariak);
textcolor(Yellow);
writeln('Lortutako taldea:');
TaldeaIkusi(ardNireTaldea);
textcolor(LightGray);
TaldearenDatuakPantailaratu(sFitxIzen, ardNireTaldea);
end
else
writeln('Eskatzen duzun taldea ezin daiteke osatu!!!');
end;
end;
'J': begin
clrscr;
textcolor(LightRed);
writeln('Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu.');
writeln('"J_aukera.exe" programa exekutagarriaren funtzionalitatea hemen kokatu.');
textcolor(LightGray);
writeln;
end;
'K': begin
clrscr;
textcolor(LightRed);
writeln('Bilduma-fitxategitik abiatuta lau fitxategi berri sortuko dira.');
writeln('Fitxategi berrien elementuak bi posizioko arrayak izango dira.');
textcolor(LightGray);
writeln;
end;
end; { case }
writeln;
writeln;
writeln ('RETURN sakatu jarritzeko');
write ('======================== ');
readln;
until cAukera = 'L';
end; { else, datu-fitxategirik bada }
end. { PROGRAMAREN BUKAERA }
Hau da Proiektua_32_2 bezero-programa gidatzeko erabiliko den menua:
============================================================================= | MENUA | ============================================================================= | A. Kromo guztien informazioa erakutsi (MAIATZEKO AZTERKETA) | | B. Falta diren kromoak zerrendatu (MAIATZEKO AZTERKETA) | | C. Kromo bat sartu (MAIATZEKO AZTERKETA) | | D. Kromo bat trukatu (MAIATZEKO AZTERKETA) | | E. Jokalari baten informazioa erakutsi (MAIATZEKO AZTERKETA) | | F. Ale kopuruekin fitxategia eguneratu (MAIATZEKO AZTERKETA) | |---------------------------------------------------------------------------| | G. 4 toki-arrayak sortu eta ikusi (UZTAILEKO AZTERKETA) | | H. Taldearen konfigurazioa hautatu (UZTAILEKO AZTERKETA) | | I. Taldea osatu eta bere puntuazioa kalkulatu (UZTAILEKO AZTERKETA) | |---------------------------------------------------------------------------| | J. Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu | | K. Lau fitxategi sortu: atezainak, atzelariak, erdilariak, aurrelariak | |---------------------------------------------------------------------------| | L. Amaitu | ============================================================================= Zure aukera: |
Goian ikusten denez, menuak hiru zati ditu. Lehen zatia eta bigarren zatia emanak dira eta ikasleek hirugarren zatia garatuko dute:
- zatia: 2023ko maiatzeko programa ( A , B , C , D , E eta F aukerak)
- zatia: 2023ko uztaileko programa ( G , H , eta I aukerak)
- zatia: ikasleek bete beharreko lana ( J eta K aukerak)
Beraz, J aukerakoa eta K aukerakoa ikasleak garatuko dituen funtzionalitateak dira: ikus Bilduma-fitxategiarekin lanean (menuaren J aukera) eta ikus Lau fitxategi sortu (menuaren K aukera). Programa osoa eGela bitartez bidaliko due ikasleak (ikusi eGela > 32-2 LABORATEGIA > Proiektua: 3. kontrola prestatzen izeneko zeregina).
Ikasturtearen hasierako ebaluazioaren banaketa eta egin beharrekoak:
Proiektuaren kalifikazioa
Proiektuaren programa gehi proiektuari lotutako hirugarren kontrolak honako hau balio dute: 0,5 + 1,0 = 1,5 puntu.
Hirugarren kontrola, ariketa handia (proiektua) | ||
Proiektuaren emaitza (proiektuaren programa eta berari dagokion dokumentazioa)
|
%33a |
0,5 puntu
|
Iazko azterketa baten inguruan jardungo dugu kurtsoaren azken asteetan. 15. astean, azken praktika egunean, proiektuari buruzko bakarkako froga:
|
%66a | 1,0 puntu |
|
Hona hemen, Windows sistema baterako, behar diren baliabide guztiak fitxategi trinko batean bildurik. 2024koProiektua32-2_windows.zip fitxategi trinkoak barneratzen duena:
|


iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.