Proiektua bi azterketa-enuntziatuetan oinarritzen da:
- Azterketa bat, eredu bat (Proiektua: 2023ko maiatzeko programa)
- Azterketa bat, beste eredu bat (Proiektua: 2023ko uztaileko programa)
Hauxe da proiektuaren planteamendua:
- datu_mota izeneko unitatea ezaguna da (dagokion datu_mota.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean datu_mota.ppw fitxategia sortuko da
- maiatza izeneko unitatea ezaguna da (dagokion maiatza.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean maiatza.ow eta maiatza.ppw fitxategiak sortuko dira
- uztaila izeneko unitatea ezaguna da (dagokion uztaila.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean uztaila.ow eta uztaila.ppw fitxategiak sortuko dira
- Proiektua_32_2.pas bezero-programa (aurreko unitate guztiekin batera karpeta berean kokatu, adibidearekin jarraituz C:\Proiektua karpetan). Programa hau konpilatzean Proiektua_32_2.exe fitxategia sortuko da
Fitxategien izenak eta bideak
Programen fitxategien kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan gordeko dira:
- datu_mota.pas
- maiatza.pas
- uztaila.pas
- Proiektua_32_2.pas
Programen konpilatuen kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan sortuko dira:
- datu_mota.ppw
- maiatza.ppw
- uztaila.ppw
- maiatza.ow
- uztaila.ow
- Proiektua_32_2.exe
Datuen fitxategien kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan sortuko dira:
- KROMOAK.DAT datu-fitxategia DatuFitxategiaSortu.pas programari esker lortzen da
- JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia eman egiten da
Nahi izanez gero datu-fitxategiak beste karpeta batean egon daitezke, adibidez C:\Datuak izeneko karpetan.
Jarraian deskribatuko da datu_mota unitateak partekatzen duena. Hauek dira datu_mota unitateak definiturik dituen konstanteak eta datu-motak:
{---------------------------------------------------------------------------} UNIT datu_mota; INTERFACE uses crt; const iMAX = 340; sBIDEA = 'C:\Proiektua\'; type integer = smallint; (* INTEGER-entzat 2 byte erabiltzera behartzen da *) tsKate25 = string[25]; // maiatza eta uztaileko azterketa tsKate199 = string[199]; // maiatza eta uztaileko azterketa trdBalioak = record // maiatza eta uztaileko azterketa iDefentsan, iKontrolean, iErasoan, iGuztira: integer; end; trdKromoa = record // maiatza eta uztaileko azterketa iZenbakia : integer; sIzena : tsKate25; sTokia, sTaldea : tsKate25; rdBalioak : trdBalioak; iZenbatAle: integer; end; tfrdBilduma = file of trdKromoa; // maiatza eta uztaileko azterketa taiBilduma = array[1..iMAX] of integer; // maiatzeko azterketa trdJokalaria = record // uztaileko azterketa sIzena : tsKate25; sTokia : tsKate25; boHartuta: boolean; end; tardJokalariak = array[1..iMAX] of trdJokalaria; // uztaileko azterketa tardNireTaldea = array[1..11] of trdJokalaria; // uztaileko azterketa IMPLEMENTATION (* hutsik *) END. {---------------------------------------------------------------------------}
Dakigunez maiatza unitatea oso-osorik ematen da. Jarraian deskribatuko da maiatza unitateak partekatzen duena, hots, maiatza unitatearen interfazea. Hauek dira maiatza unitateak definiturik eta garaturik dituen azpiprogramak (bere datu-motak datu_mota unitatean zehaztuta daude):
{---------------------------------------------------------------------------} INTERFACE uses datu_mota; // maiatzeko eta uztaileko azterketako prozedura procedure JokalariaBilatu(sFitxIzen:tsKate199; sJokalaria:tsKate25; var rdKromoBat:trdKromoa); // maiatzeko azterketako azpiprogramak procedure BildumarenFitxategiaIkusi(sFitxIzenBilduma: tsKate199); function fniZenbatKromo(sFitxIzen:tsKate199): integer; procedure FitxategikoDatuakArrayra(sFitxIzen:tsKate199; var aiBilduma:taiBilduma; var iLuzera: integer); procedure TaulaBezalaErakutsi(const rdKromoBat:trdKromoa); procedure KromoBatErakutsi(const rdKromoBat:trdKromoa); procedure BildumaErakutsi(sFitxIzen:tsKate199); procedure FaltaDirenakZerrendatu(const aiBilduma:taiBilduma; iLuzera: integer); procedure KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen:tsKate199; iZbk:integer); function fnsIzenaLortu(sFitxIzen:tsKate199; iZbk:integer): tsKate25; procedure EguneratuAleakFitxategianArraytik(sFitxIzen:tsKate199; const aiBilduma:taiBilduma); {---------------------------------------------------------------------------}
Jarraian deskribatuko da uztaila unitateak partekatzen duena. Hauek dira uzaila unitateak definiturik eta garaturik dituen azpiprogramak (bere datu-motak datu_mota unitatean zehaztuta daude, eta JokalariaBilatu prozedura maiatza unitatean garaturik dago):
{---------------------------------------------------------------------------} INTERFACE uses datu_mota, maiatza; // uztaileko azterketako azpiprogramak function fncKonfigurazioaHautatu: char; procedure FitxategikoDatuBatzukArrayBatera( sFitxIzen: tsKate199; sPostuaZelaian: tsKate25; var ardJokalariak: tardJokalariak; var iLuzera: integer); procedure JokalarienArrayBatIkusi(const ardJokalariak:tardJokalariak; iLuzera: integer); procedure TaldeaIkusi(const ardNireTaldea: tardNireTaldea); procedure JokalariBatAukeratu( var ardJokalariak: tardJokalariak; iLuzJokalariak: integer; var ardNireTaldea: tardNireTaldea; var iLuzNireTaldea: integer; iZenbat: integer); procedure TaulaModuanErakutsi(const rdKromoBat:trdKromoa); procedure TaldearenDatuakPantailaratu( sFitxIzen: tsKate199; const ardNireTaldea: tardNireTaldea); {---------------------------------------------------------------------------}
Proiektua_32_2 bezero-programaren oinarria 2022-23 ikasturteko maiatzan eta uztailan jarritako azterketetan dago. Esan daiteke Proiektua_32_2 bezero-programak 3 zati dituela:
- Iazko ohiko deialdian, 2022-23 ikasturtean, jarritako azterketari dagokion kodea (menuaren A., B., C., D., E. eta F. aukerak)
- Iazko ez-ohiko deialdian, 2022-23 ikasturtean, jarritako azterketari dagokion kodea (menuaren G., H. eta I. aukerak)
- Ikasleek egin beharreko lana (menuaren J. eta K. aukerak)
Hauxe da Proiektua_32_2 bezero-programaren kodea (kolorei garrantzirik ez eman):
{ JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia edo KROMOAK.DAT datu-fitxategia erabil daiteke } { lehen bildumak 340 kromo ditu eta bigarren bildumak 21 kromo (edo 30 edo 39). } { JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia aldez aurretik sorturik dago eta emanten da. } { KROMOAK.DAT lortzeko aldiz DatuFitxategiaSortu.pas programa erabili behar da. } program Proiektua_32_2; uses datu_mota, maiatza, uztaila, crt, sysutils; (* Programak honek behar dituen datu-motak eta konstanteak datu_mota.pas izeneko unitatearen interfazean definiturik daude. *) (* Programa honek behar dituen azpiprogramak maiatza.pas unitatean eta uztaila.pas unitatean garaturik daude (interfazetan agertzen dira). *) {------------------MENUA-------------------------------------------------------} function fncMenua: char; var cHautapena: char; begin clrscr; writeln('============================================================================='); writeln('| MENUA |'); writeln('============================================================================='); write('| '); textcolor(Yellow); write('A. Kromo guztien informazioa erakutsi'); textcolor(LightGray); writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Yellow); write('B. Falta diren kromoak zerrendatu'); textcolor(LightGray); writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Yellow); write('C. Kromo bat sartu'); textcolor(LightGray); writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Yellow); write('D. Kromo bat trukatu'); textcolor(LightGray); writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Yellow); write('E. Jokalari baten informazioa erakutsi'); textcolor(LightGray); writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Yellow); write('F. Ale kopuruekin fitxategia eguneratu'); textcolor(LightGray); writeln(' (MAIATZEKO AZTERKETA) |'); writeln('|---------------------------------------------------------------------------|'); write('| '); textcolor(Cyan); write('G. 4 toki-arrayak sortu eta ikusi'); textcolor(LightGray); writeln(' (UZTAILEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Cyan); write('H. Taldearen konfigurazioa hautatu'); textcolor(LightGray); writeln(' (UZTAILEKO AZTERKETA) |'); write('| '); textcolor(Cyan); write('I. Taldea osatu eta bere puntuazioa kalkulatu'); textcolor(LightGray); writeln(' (UZTAILEKO AZTERKETA) |'); writeln('|---------------------------------------------------------------------------|'); write('| '); textcolor(LightRed); write('J. Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu'); textcolor(LightGray); writeln(' |'); write('| '); textcolor(LightRed); write('K. Lau fitxategi sortu: atezainak, atzelariak, erdilariak, aurrelariak'); textcolor(LightGray); writeln(' |'); writeln('|---------------------------------------------------------------------------|'); writeln('| L. Amaitu |'); writeln('============================================================================='); repeat write('Zure aukera: ':20); cHautapena := readkey; cHautapena := upcase(cHautapena); writeln(cHautapena); until (cHautapena >= 'A') and (cHautapena <= 'L'); fncMenua := cHautapena; end; {==================PROGRAMA NAGUSIAREN ALADAGIAK===============================} var sFitxIzen : tsKate199; // maiatzeko azterketa eta uztaileko azterketa aiBilduma : taiBilduma; // maiatzeko azterketa iLuzera : integer; // maiatzeko azterketa cAukera : char; // maiatzeko azterketa cJarraitu : char; // maiatzeko azterketa iZbk : integer; // maiatzeko azterketa iZbkJaso : integer; // maiatzeko azterketa iZbkEman : integer; // maiatzeko azterketa sJokalaria: tsKate25; // maiatzeko azterketa rdKromoBat: trdKromoa; // maiatzeko azterketa boTokiArrayakSortuta : boolean; // uztaileko azterketa boTaldearenKonfigurazioaHautatuta: boolean; // uztaileko azterketa ardAtezainak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa ardAtzelariak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa ardErdilariak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa ardAurrelariak : tardJokalariak; // uztaileko azterketa iLuzAtezainak : integer; // uztaileko azterketa iLuzAtzelariak : integer; // uztaileko azterketa iLuzErdilariak : integer; // uztaileko azterketa iLuzAurrelariak : integer; // uztaileko azterketa iNireAtzelariak : integer; // uztaileko azterketa iNireErdilariak : integer; // uztaileko azterketa iNireAurrelariak: integer; // uztaileko azterketa ardNireTaldea : tardNireTaldea; // uztaileko azterketa iLuzNireTaldea : integer; // uztaileko azterketa {==================PROGRAMA NAGUSIA============================================} begin clrscr; writeln('Bildumaren datu-fitxategiaren izena "KROMOAK.DAT" edo "JOKALARIAK.DAT" izan'); writeln('daiteke, beste fitxategiekin batera "C:\Proiektua" karpetan aurkituko da.'); writeln; write('Bildumaren fitxategiaren izena eman ("KROMOAK" edo "JOKALARIAK"): '); readln(sFitxIzen); sFitxIzen := sBIDEA + sFitxIzen + '.DAT'; if not fileexists(sFitxIzen) then begin writeln('ERROREA!!! "', sFitxIzen, '" izeneko fitxategirik ez da.'); writeln; write('EDOZEIN tekla sakatu programatik irteteko... '); repeat until keypressed; end else begin writeln; BildumarenFitxategiaIkusi(sFitxIzen); writeln; writeln('Bilduma osoaren kromo kopurua: ', fniZenbatKromo(sFitxIzen)); writeln; writeln('Programaren exekuzioa hasteko RETURN sakatu...'); readln; boTokiArrayakSortuta := FALSE; boTaldearenKonfigurazioaHautatuta := FALSE; FitxategikoDatuakArrayra(sFitxIzen, aiBilduma, iLuzera); repeat cAukera := fncMenua; case cAukera of 'A': BildumaErakutsi(sFitxIzen); 'B': FaltaDirenakZerrendatu(aiBilduma, iLuzera); 'C': begin repeat writeln; write('Kromoaren zenbakia (1 eta ', iLuzera, ' artekoa): '); readln(iZbk); until (iZbk >= 1) and (iZbk <= iLuzera); if aiBilduma[iZbk] = 0 then begin writeln(fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbk), ' jokalaria lortu dugu!!!'); writeln('Kromo berria delako datu hauek behar ditugu:'); KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen, iZbk); aiBilduma[iZbk] := 1; end else begin writeln(fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbk), ' jokalariaren beste ale bat gehiago!!!'); aiBilduma[iZbk] := aiBilduma[iZbk] +1; end; end; 'D': begin writeln; repeat write('Hartzen duzun kromoaren zenbakia (1 eta ', iLuzera, ' artekoa): '); readln(iZbkJaso); until (iZbkJaso >= 1) and (iZbkJaso <= iLuzera); repeat write('Emaiten duzun kromoaren zenbakia (1 eta ', iLuzera, ' artekoa): '); readln(iZbkEman); until (iZbkEman >= 1) and (iZbkEman <= iLuzera); case aiBilduma[iZbkEman] of 0: writeln('ERROREA!!! Kromo hori ez daukazu'); 1: begin writeln(fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbkEman), ' jokalariaren kromoa trukatzera zoaz.'); write('Kromo horren ale bakarra daukazu. Trukatu nahi duzu? (B/E) '); readln(cJarraitu); if upcase(cJarraitu)='B' then begin aiBilduma[iZbkEman] := aiBilduma[iZbkEman] -1; if aiBilduma[iZbkJaso] = 0 then (* kromo berria da *) begin writeln('Trukaketari esker ', fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbkJaso), ' jokalaria lortu dugu!!!'); KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen, iZbkJaso); aiBilduma[iZbkJaso] := 1; end else aiBilduma[iZbkJaso] := aiBilduma[iZbkJaso] +1; end; end; else { case } begin aiBilduma[iZbkEman] := aiBilduma[iZbkEman] -1; if aiBilduma[iZbkJaso] = 0 then (* kromo berria da *) begin writeln('Trukaketari esker ', fnsIzenaLortu(sFitxIzen, iZbkJaso), ' jokalaria lortu dugu!!!'); KromoBerriarenBalioakEguneratu(sFitxIzen, iZbkJaso); aiBilduma[iZbkJaso] := 1; end else aiBilduma[iZbkJaso] := aiBilduma[iZbkJaso] +1; end; end; end; 'E': begin writeln; write('Pantailaratuko den jokalariaren izena: '); readln(sJokalaria); writeln; JokalariaBilatu(sFitxIzen, sJokalaria, rdKromoBat); if rdKromoBat.iZenbakia <> -1 then KromoBatErakutsi(rdKromoBat) else writeln('ERROREA!! "', sJokalaria, '" ez da aurkitu'); end; 'F': begin clrscr; writeln('Arraytik eguneratu baino lehen, bildumaren egoera hauxe da:'); BildumaErakutsi(sFitxIzen); EguneratuAleakFitxategianArraytik(sFitxIzen, aiBilduma); writeln; writeln; writeln('Aleak eguneratu ondoren, bildumaren egoera berria hauxe da:'); BildumaErakutsi(sFitxIzen); end; 'G': begin clrscr; boTokiArrayakSortuta := TRUE; writeln; writeln; textcolor(Cyan); writeln('1. URRATSA: LAU ARRAYAK BETE ETA IKUSI'); writeln('======================================'); textcolor(LightGray); writeln; FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Atezaina', ardAtezainak, iLuzAtezainak); JokalarienArrayBatIkusi(ardAtezainak, iLuzAtezainak); FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Atzelaria', ardAtzelariak, iLuzAtzelariak); JokalarienArrayBatIkusi(ardAtzelariak, iLuzAtzelariak); FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Erdilaria', ardErdilariak, iLuzErdilariak); JokalarienArrayBatIkusi(ardErdilariak, iLuzErdilariak); FitxategikoDatuBatzukArrayBatera(sFitxIzen, 'Aurrelaria', ardAurrelariak, iLuzAurrelariak); JokalarienArrayBatIkusi(ardAurrelariak, iLuzAurrelariak); end; 'H': begin clrscr; if not boTokiArrayakSortuta then begin write('Toki-arrayrik ez dago, menuaren '); textcolor(Cyan); write('G.'); textcolor(LightGray); writeln(' aukera hautatu beharra dago'); end else begin boTaldearenKonfigurazioaHautatuta := TRUE; writeln; writeln; textcolor(Cyan); writeln('2. URRATSA: TALDEAREN KONFIGURAZIOA ERABAKIZ TALDEA OSA DAITEKEEN FROGATU'); writeln('========================================================================='); textcolor(LightGray); writeln; writeln('Zure taldeak zer estrategia erabiliko du? Konfigurazioa bat hautatu'); cAukera := fncKonfigurazioaHautatu; case cAukera of 'A': begin iNireAtzelariak := 4; iNireErdilariak := 4; iNireAurrelariak := 2; end; 'B': begin iNireAtzelariak := 4; iNireErdilariak := 5; iNireAurrelariak := 1; end; 'C': begin iNireAtzelariak := 4; iNireErdilariak := 3; iNireAurrelariak := 3; end; 'D': begin iNireAtzelariak := 3; iNireErdilariak := 4; iNireAurrelariak := 3; end; end; { case } writeln; write(iNireAtzelariak, '-', iNireErdilariak, '-', iNireAurrelariak, ' konfigurazioa duen taldea ikusteko, menuaren '); textcolor(Cyan); write('I.'); textcolor(LightGray); writeln(' aukera hautatu'); end; { else } end; 'I': begin clrscr; if not boTaldearenKonfigurazioaHautatuta then begin write('Konfigurazio ezagunik ez dago, menuaren '); textcolor(Cyan); write('H.'); textcolor(LightGray); writeln(' aukera hautatu beharra dago'); end else begin if (iLuzAtezainak >= 1) and (iLuzAtzelariak >= iNireAtzelariak) and (iLuzErdilariak >= iNireErdilariak) and (iLuzAurrelariak >= iNireAurrelariak) then begin writeln; writeln; textcolor(Cyan); writeln('3. ETA 4. URRATSAK: TALDEA OSATU, ERAKUTSI ETA BALIOA ZENBATU'); writeln('============================================================='); textcolor(LightGray); writeln; iLuzNireTaldea := 0; writeln('------------------------------------------'); JokalariBatAukeratu(ardAtezainak, iLuzAtezainak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, 1); writeln('------------------------------------------'); JokalariBatAukeratu(ardAtzelariak, iLuzAtzelariak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, iNireAtzelariak); writeln('------------------------------------------'); JokalariBatAukeratu(ardErdilariak, iLuzErdilariak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, iNireErdilariak); writeln('------------------------------------------'); JokalariBatAukeratu(ardAurrelariak, iLuzAurrelariak, ardNireTaldea, iLuzNireTaldea, iNireAurrelariak); writeln('------------------------------------------'); writeln; JokalarienArrayBatIkusi(ardAtezainak, iLuzAtezainak); JokalarienArrayBatIkusi(ardAtzelariak, iLuzAtzelariak); JokalarienArrayBatIkusi(ardErdilariak, iLuzErdilariak); JokalarienArrayBatIkusi(ardAurrelariak, iLuzAurrelariak); textcolor(Yellow); writeln('Lortutako taldea:'); TaldeaIkusi(ardNireTaldea); textcolor(LightGray); TaldearenDatuakPantailaratu(sFitxIzen, ardNireTaldea); end else writeln('Eskatzen duzun taldea ezin daiteke osatu!!!'); end; end; 'J': begin clrscr; textcolor(LightRed); writeln('Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu.'); writeln('"J_aukera.exe" programa exekutagarriaren funtzionalitatea hemen kokatu.'); textcolor(LightGray); writeln; end; 'K': begin clrscr; textcolor(LightRed); writeln('Bilduma-fitxategitik abiatuta lau fitxategi berri sortuko dira.'); writeln('Fitxategi berrien elementuak bi posizioko arrayak izango dira.'); textcolor(LightGray); writeln; end; end; { case } writeln; writeln; writeln ('RETURN sakatu jarritzeko'); write ('======================== '); readln; until cAukera = 'L'; end; { else, datu-fitxategirik bada } end. { PROGRAMAREN BUKAERA }
Hau da Proiektua_32_2 bezero-programa gidatzeko erabiliko den menua:
============================================================================= | MENUA | ============================================================================= | A. Kromo guztien informazioa erakutsi (MAIATZEKO AZTERKETA) | | B. Falta diren kromoak zerrendatu (MAIATZEKO AZTERKETA) | | C. Kromo bat sartu (MAIATZEKO AZTERKETA) | | D. Kromo bat trukatu (MAIATZEKO AZTERKETA) | | E. Jokalari baten informazioa erakutsi (MAIATZEKO AZTERKETA) | | F. Ale kopuruekin fitxategia eguneratu (MAIATZEKO AZTERKETA) | |---------------------------------------------------------------------------| | G. 4 toki-arrayak sortu eta ikusi (UZTAILEKO AZTERKETA) | | H. Taldearen konfigurazioa hautatu (UZTAILEKO AZTERKETA) | | I. Taldea osatu eta bere puntuazioa kalkulatu (UZTAILEKO AZTERKETA) | |---------------------------------------------------------------------------| | J. Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu | | K. Lau fitxategi sortu: atezainak, atzelariak, erdilariak, aurrelariak | |---------------------------------------------------------------------------| | L. Amaitu | ============================================================================= Zure aukera: |
Goian ikusten denez, menuak hiru zati ditu. Lehen zatia eta bigarren zatia emanak dira eta ikasleek hirugarren zatia garatuko dute:
- zatia: 2023ko maiatzeko programa ( A , B , C , D , E eta F aukerak)
- zatia: 2023ko uztaileko programa ( G , H , eta I aukerak)
- zatia: ikasleek bete beharreko lana ( J eta K aukerak)
Beraz, J aukerakoa eta K aukerakoa ikasleak garatuko dituen funtzionalitateak dira: ikus Bilduma-fitxategiarekin lanean (menuaren J aukera) eta ikus Lau fitxategi sortu (menuaren K aukera). Programa osoa eGela bitartez bidaliko due ikasleak (ikusi eGela > 32-2 LABORATEGIA > Proiektua: 3. kontrola prestatzen izeneko zeregina).
Ikasturtearen hasierako ebaluazioaren banaketa eta egin beharrekoak:
Proiektuaren kalifikazioa
Proiektuaren programa gehi proiektuari lotutako hirugarren kontrolak honako hau balio dute: 0,5 + 1,0 = 1,5 puntu.
Hirugarren kontrola, ariketa handia (proiektua) | ||
Proiektuaren emaitza (proiektuaren programa eta berari dagokion dokumentazioa)
|
%33a |
0,5 puntu
|
Iazko azterketa baten inguruan jardungo dugu kurtsoaren azken asteetan. 15. astean, azken praktika egunean, proiektuari buruzko bakarkako froga:
|
%66a | 1,0 puntu |
Hona hemen, Windows sistema baterako, behar diren baliabide guztiak fitxategi trinko batean bildurik. 2024koProiektua32-2_windows.zip fitxategi trinkoak barneratzen duena:
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.