2024(e)ko apirilaren 5(a), ostirala

Proiektuan eskatzen dena

Proiektua bi azterketa-enuntziatuetan oinarritzen da:  

Dakigunez, hau da Proiektua_32_2 bezero-programa gidatzeko erabiliko den menua:

 ============================================================================= 
 |                                  MENUA                                    | 
 ============================================================================= 
 |  A.  Kromo guztien informazioa erakutsi            (MAIATZEKO AZTERKETA)  | 
 |  B.  Falta diren kromoak zerrendatu                (MAIATZEKO AZTERKETA)  |
 |  C.  Kromo bat sartu                               (MAIATZEKO AZTERKETA)  |
 |  D.  Kromo bat trukatu                             (MAIATZEKO AZTERKETA)  |
 |  E.  Jokalari baten informazioa erakutsi           (MAIATZEKO AZTERKETA)  |
 |  F.  Ale kopuruekin fitxategia eguneratu           (MAIATZEKO AZTERKETA)  |
 |---------------------------------------------------------------------------| 
 |  G.  4 toki-arrayak sortu eta ikusi                (UZTAILEKO AZTERKETA)  | 
 |  H.  Taldearen konfigurazioa hautatu               (UZTAILEKO AZTERKETA)  | 
 |  I.  Taldea osatu eta bere puntuazioa kalkulatu    (UZTAILEKO AZTERKETA)  | 
 |---------------------------------------------------------------------------| 
 |  J.  Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu    | 
 |  K.  Lau fitxategi sortu: atezainak, atzelariak, erdilariak, aurrelariak  | 
 |---------------------------------------------------------------------------| 
 |  L.  Amaitu                                                               | 
 =============================================================================
      Zure aukera:  
 Horiz  2023ko maiatzeko azterketaren aukerak (kode osoa ematen da).  Cyan-urdinez  2023ko uztaileko azterketa menu bezala jarrita (kode osoa ematen da).  Gorriz  ikasleak egin beharreko lana.  Zuriz  azalpenak eta gainerako informazioa

Goian ikusten denez, menuak hiru zati ditu. Lehen zatia eta bigarren zatia emanak dira eta ikasleek hirugarren zatia garatuko dute:

  1. zatia:   2023ko maiatzeko programa ( A ,  B ,  C ,  D ,  E  eta  F  aukerak)
  2. zatia:   2023ko uztaileko programa ( G ,  H , eta  I  aukerak)
  3. zatia:   ikasleek bete beharreko lana ( J  eta  K  aukerak)

Beraz, J aukerakoa eta K aukerakoa ikasleak garatuko dituen funtzionalitateak dira: ikus Bilduma-fitxategiarekin lanean (menuaren J aukera) eta ikus Lau fitxategi sortu (menuaren K aukera).



  Proiektuaren planteamendua 

Proiektuaren programazioa Proiektua_32_2 bezero-programan egingo da eta, behar izanez gero, berari dagozkion datu_mota, maiatza eta uztaila izeneko unitateetan egingo da: 

  • datu_mota izeneko unitatea ezaguna da (dagokion datu_mota.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean datu_mota.ppw fitxategia sortuko da
  • maiatza izeneko unitatea ezaguna da (dagokion maiatza.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean maiatza.ow eta maiatza.ppw fitxategiak sortuko dira
  • uztaila izeneko unitatea ezaguna da (dagokion uztaila.pas iturburu-programa ematen da) eta C:\Proiektua karpetan kokatuko da. Unitate hau konpilatzean uztaila.ow eta uztaila.ppw fitxategiak sortuko dira
  • Proiektua_32_2.pas bezero-programa (aurreko unitate guztiekin batera karpeta berean kokatu, adibidearekin jarraituz C:\Proiektua karpetan). Programa hau konpilatzean Proiektua_32_2.exe fitxategia sortuko da


  KROMOAK.DAT datu-fitxategia sortzen 

KROMOAK.DAT datu-fitxategia sortzeko programak:
  • DatuFitxategiaSortu.pas bezero-programa (bilduma21 unitatearekin, bilduma30 unitatearekin edo bilduma39 unitatearekin batera karpeta berean kokatu, adibidez C:\Proiektua karpetan, edo C:\Datuak karpetan, edo ...)  
  • bilduma21.pas unitatearen iturburu-kodea (DatuFitxategiaSortu.pas bezero-programarekin batera karpeta berean kokatu, adibidez C:\Proiektua karpetan, edo C:\Datuak karpetan, edo ...)  
  • bilduma30.pas unitatearen iturburu-kodea (DatuFitxategiaSortu.pas bezero-programarekin batera karpeta berean kokatu, adibidez C:\Proiektua karpetan, edo C:\Datuak karpetan, edo ...)  
  • bilduma39.pas unitatearen iturburu-kodea (DatuFitxategiaSortu.pas bezero-programarekin batera karpeta berean kokatu, adibidez C:\Proiektua karpetan, edo C:\Datuak karpetan, edo ...)
Datu-fitxategiak:
  • KROMOAK.DAT datu-fitxategiak 21, 30 edo 39 elementu izan ditzake eta bezero-programarekin batera karpeta berean kokatu (adibidez, C:\Proiektua karpetan)
  • JOKALARIAK.DAT datu-fitxategiak 340 elementu ditu eta ez da sortu behar osaturik ematen delako, bezero-programarekin batera karpeta berean kokatu (adibidez, C:\Proiektua karpetan)

KROMOAK.DAT datu-fitxategia eta JOKALARIAK.DAT datu-fitxategia berdinak dira egituraz, eta haien arteko aldea gordetzen duten edukiaz datza, programa exekuzio bakoitzean bietariko batekin lan egingo da.



  Fitxategien izenak eta bideak 

Programen fitxategien kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan gordeko dira:

  • datu_mota.pas
  • maiatza.pas
  • uztaila.pas
  • Proiektua_32_2.pas

Programen konpilatuen kokapena. Ondoko fitxategi hauek C:\Proiektua karpetan sortuko dira Dev-Pascal ingurunea edo Geany ingurunea erabiliz:

Dev-Pascal
Geany
  • datu_mota.ppw

  • maiatza.ow
  • maiatza.ppw
  • uztaila.ow
  • uztaila.ppw
  • Proiektua_32_2.ow
  • Proiektua_32_2.exe
  • datu_mota.o
  • datu_mota.ppu
  • maiatza.o
  • maiatza.ppu
  • uztaila.o
  • uztaila.ppu
  • Proiektua_32_2.o
  • Proiektua_32_2.exe

Datu-fitxategiaren kokapena. Datu-fitxategi bakarra behar da, aldez aurretik sortuta daukaguna eta C:\Proiektua karpetan kokaturik dagoena. Hauetariko edozeinekin lan egin ahalko dugu:

  • KROMOAK.DAT     (21, 30 edo 39 elementu)
  • JOKALARIAK.DAT     (340 elementu)

Nahi izanez gero datu-fitxategiak beste karpeta batean egon daitezke, adibidez C:\Datuak izeneko karpetan.

 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.